شرح وظايف:
1 ) دريافت کليه مکاتبات سازمان از طريق پست و نامه رسان واحدها و تفکيک نامه واحدها
2) دريافت و ارسال مکاتبات سازمان از طريق شبکه دولت
3) دريافت کليه مکاتبات خارجي از پست
4) ثبت کليه مکاتبات مربوط به رياست سازمان و معاونتها و در صورت لزوم تفکيک نامه معاونتها و ارسال به واحد مربوطه
5) کليه مکاتباتي که رياست سازمان و معاونتهاي مربوطه و مديريت ها ارسال مي کنند ثبت و پس از تفکيک از طريق اتوماسيون اداري و يا نامه رسان به مقصد ارسال مي گردد.
6) تایپ نامه ها، صورتجلسات ، جداول و...
7) ارسال و دریافت فاکس از طریق سیستم
شبکه دولت:
1) دريافت مکاتبات از استانداري و ساير ادارات دولتي
2) ارسال مکاتبات ساير ادارات دولتي اعم از استانداري و فرمانداري و... از طريق شبکه دولت
3) دريافت و ارسال مکاتبات واحدها و ادارات تابعه
|