راهبرد مشارکت سازمان
سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری ، نگاه سیستمی ، پشتوانه آمایشی و توان کارشناسی و با جلب مشارکت مردمی و بهره گیری از نظرات و پیشنهادات بهره برداران و صاحب نظران بخش کشاورزی نسبت به ارائه خدمات با کیفیت در چارچوب وظایف قانونی خود اقدام نماید. بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات از راهبردهای اساسی این سازمان بوده لذا از طریق بخش های مختلف در این پرتال سعی در اخذ نقطه نظرات بهره برداران بخش کشاورزی و کاربران پرتال جهت بهره گیری از تصمیم گیری ها دارد.
سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان ، مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ها ، آیین نامه ها ، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت ۲ هفته از طریق پرتال سازمان در معرض نقد عموم قرارداده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی ، مراتب را در جلسات کارشناسی بررسی و پس از تصویب ابلاغ خواهد کرد.
راه های ارتباطی پیش بینی شده جهت جلب مشارکت مردمی در پرتال سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان عبارتند از:
۱. بخش تماس با ما در لینک بالای صفحه پرتال
۲. ارسال شکایات به صورت الکترونیکی (سامانه 111)
3. بخش دریافت پیشنهادات و شکایات از خدمات در منو میز خدمت سمت راست صفحه پرتال
۳. بخش پرسش و پاسخ در لینک سمت راست صفحه پرتال
۴. نظرسنجی پرتال در لینک طرح تکریم ارباب رجوع و شکایات
۵. نظرسنجی از ارباب رجوع در لینک طرح تکریم ارباب رجوع و شکایات
۶. نظرسنجی میز خدمت در منو میز خدمت سمت راست صفحه پرتال
8. درخواست پیامک توصیه های کشاورزی در لینک طرح تکریم ارباب رجوع و شکایات
۷. اخذ نظرات و پیشنهادات در خصوص پیشنویس آیین نامه ها ، بخش نامه ها و ... قبل از ابلاغ در منو مشارکت مردمی
|