ورود |  عضويت|  EN
پنج شنبه 06 اردیبهشت ماه 1403
 
شرح خبر
1395/08/01

بازدید آقای مهندس ابوالحسنی مدیر کل دفتر شبکه ملی تلویزیونی کشاورزی و مدیریت دانش


مدیر کل دفتر شبکه ملی تلویزیونی کشاورزی و مدیریت دانش:رسانه های دیداری ،شنیداری و مکتوب در آموزش بهره برداران کشاورزی نقش مهمی دارد

به گزارش روابط عمومی سازمان ، آقای مهندس ابوالحسنی مدیر کل دفتر با عزیمت به استان اصفهان از فعالیت های صورت گرفته در رسانه های دیداری و شنیداری و فضای مجازی اداره رسانه های آموزشی، ترویجی مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی استان اصفهان  بازدید به عمل آوردند .

آقای مهندس ابوالحسنی در این بازدید گفت: رسانه های دیداری ،شنیداری و مکتوب در آموزش بهره برداران کشاورزی نقش مهمی دارد و در اجرای طرح نظام نوین ترویج کشاورزی موجب تحول بزرگی در توسعه بخش از نظر کمی و کیفی خواهد شد. ایشان در ادامه از شرکت تعاونی تولید زاینده رود بازدید و مدیر عامل شرکت از نحوه فعالیت ، تعداد اعضاء، خدمات قابل ارائه و امکانات شرکت گزارشی را به سمع و نظر ایشان رساندند.

  هم چنین از یکی از واحدهای بزرگ تولید قارچ خوراکی استان ( شرکت تولیدی قارچ یکتا) بازدید و با نحوه کار شرکت و مراحل تولید تا بسته بندی آشنا گردیدند . وی این شرکت را یکی از نقاط مناسب جهت تولید برنامه آموزشی تلویزیونی دانسته و بر لزوم تهیه برنامه تاکید نمودند .

در ادامه آقای مهندس ابوالحسنی و گروه همراه جهت مشاهده قابلیت ها و مشکلات کشاورزی استان با توجه به محدودیت شدید آب ، به باغ های انار و مزارع کلزای منطقه سرکشی و توضیحات لازم توسط مدیر هماهنگی ترویج استان انجام و سپس با کشاورزان منطقه ملاقات و در جهت کاهش مخاطرات این بخش و نقش رسانه به عنوان مهم ترین عامل در جهت آموزش کشاورزان و کارشناسان با راهکارهای کلیدی رهنمودهای لازم را ارائه نمودند .

در این بازدید که با همراهی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان آقای مهندس افلاکی و رئیس اداره رسانه های آموزشی،ترویجی و کارشناسان اداره رسانه ها انجام شد ، برنامه های رادیویی و تلویزیونی و هم چنین انتشارات و فضای مجازی و پرتال مدیریت مورد ارزیابی و نقد و بررسی قرار گرفت . ایشان ضمن ابراز خوشنودی از نقاط قوت ، در جهت بهبود برنامه ها رهنمود های لازم را بیان نمودند.

لازم به ذکر است طرح نظام نوین کشاورزی که در سال جاری با امضای وزیر محترم جهت اجرا به استان های کشور ابلاغ گردیده در سال 1394 توسط سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان( مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی) به صورت پایلوت ابتدا در شهرستان  گلپایگان و سپس جهت محصول گندم و کلزا در تمامی استان و مراکز جهاد کشاورزی اجرا و پهنه بندی گردید.

 

 

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
 
  نظرسنجي
نظر شما درباره پرتال سازمان جهاد کشاورزی چیست؟

 

تعداد جوابها : 62723

عالی : 90%
خوب : 4%
متوسط : 1%
ضعیف : 5%

  ارسال  
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 223
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 223

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 32870659
Visitors بازديد هاي امروز: 816
Visitors بازديد هاي ديروز: 10322

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/06 پرتال سازمان جهاد كشاورزي استان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا