ورود |  عضويت|  EN
جمعه 07 اردیبهشت ماه 1403
 
شرح خبر
1395/08/04

نمایشگاه صنعت کشاورزی


آقای مهندس کریمیان سرپرست سازمان؛ نمایشگاههای سه گانه کشاورزی استان محل تبادل تجربه ها و نمایش آخرین یافته های  فنی جدید کشاورزی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان ، دیدار صمیمی مدیرعامل شرکت نمایشگاه استان اصفهان و همراهان با سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان برای هماهنگی هرچه با شکوه تر نمایشگاه های بین المللی سه گانه کشاورزی برگزارشد.

در این نشست آقای مهندس محققیان با اشاره به توانمندیهای بخش کشاورزی استان وتوجه ویژه به برگزاری نمایشگاه کشاورزی گفت : شرکت بین المللی نمایشگاه های استان به برگزاری باشکوه  نمایشگاههای تخصصی کشاورزی  نگاه ویژه ای دارد ودرسال آینده با افتتاح محل جدید نمایشگاه  بین المللی استان دو نمایشگاه صنایع کشاورزی ، تجهیزات آبیاری ونمایشگاه نهاده های کشاورزی در هم ادغام شده و برگزار خواهد شد .

وی در ادامه افزود : 7500 مترمربع نمایشگاه صنایع کشاورزی و تجهیزات آبیاری در نظرگرفته شده است که 40 درصد فضای آن به تجهیزات آبیاری  و 60 درصد به صنایع کشاورزی و مکانیزاسیون اختصاص داده شده است .

آقای مهندس کریمیان سرپرست سازمان با اشاره به تاثیر برگزاری نمایشگاه های کشاورزی گفت : نمایشگاههای سه گانه کشاورزی استان محل تبادل تجربه ها و نمایش آخرین یافته های  فنی جدید کشاورزی است، بویژه در حوزه های سیستم های نوین آبیاری  و بهره برداران و کشاورزان استان اصفهان با توجه به توانمندیهای اکتسابی از این بسترمناسب برای افزایش آگاهی بهره مند خواهند شد.

ایشان در ادامه افزود : در این نمایشگاه باید نحوه ارائه خدمات دولت به کشاورزان معرفی و اطلاع رسانی انجام پذیرد.

شایان ذکر است، نمایشگاه صنعت کشاورزی،ماشین آلات ،ادوات و تجهیزات آبیاری از 12 تا 15 آبانماه از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاههای استان واقع در پل شهرستان برگزار می شود .

ضمنا" بازدید متخصصان 13 آبانماه از 9 الی 12 صبح پیش بینی شده است .

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
 
  نظرسنجي
نظر شما درباره پرتال سازمان جهاد کشاورزی چیست؟

 

تعداد جوابها : 62723

عالی : 90%
خوب : 4%
متوسط : 1%
ضعیف : 5%

  ارسال  
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 412
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 412

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 32880099
Visitors بازديد هاي امروز: 634
Visitors بازديد هاي ديروز: 9622

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/07 پرتال سازمان جهاد كشاورزي استان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا