ورود |  عضويت|  EN
جمعه 10 فروردین ماه 1403
 
شرح خبر
1395/03/29

سخنرانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان پیش از خطبه های نمازجمعه شهراصفهان


با انجام فعالیت کشاورزی ضمن افزایش بهره وری درتولیدات کیفی استان، توانستیم با وجود کم آبی و خشکسالی های پی در پی ،میزان تولیدات کشاورزی استان که بالغ بر6میلیونتن در 3 درصداراضی کشورحفظ کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان ، به مناسبت هفته جهادکشاورزی سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه 28 خرداد  شهراصفهان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان جهادکشاورزی استان بود.

دراین سخنرانی حاج آقای کوچک زاده گفت : بخش کشاورزی استان با توجه به محدودیت های آبی و خشکسالی های پی در پی خوشبختانه  با تلاش همه بهره برداران بخش کشاورزی در سراسر استان افتخارات شایسته ای را در کشور به نام خود ثبت نموده است.

وی در ادامه افزود : در تولیدات مواد پروتئینی و دامی استان شاهد کسب رتبه اول تولید شیرخام ،گوشت مرغ و بوقلمون در سطح کشور هستیم .

حاج آقای کوچک زاده در ادامه افزود:با انجام فعالیت های فنی کشاورزی ضمن افزایش بهره وری  در تولیدات کیفی کشاورزی استان ،توانستیم با وجود کم آبی و خشکسالی های پی در پی، میزان تولیدات کشاورزی استان که بالغ بر6 میلیون تن در 3درصد اراضی کشاورزی کشور حفظ کنیم.

ایشان در ادامه ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی به کشاورزان و دامداران استان دیگر اقدامات شاخص بخش کشاورزی را اینگونه ارایه نمود: درسالجاری 500 هزار تن محصولات باغی ، 200 هزارتن سبزی و صیفی ، 40 میلیون شاخه گل و 50 میلیون نشاء فصلی زینتی تولید شد و همچنین افتتاح بیش از 500 پروژه کشاورزی و ازجمله افتتاح  و راه اندازی  پایانه بین المللی گل و گیاه سپاهان خمینی شهر بعنوان مرکز تولید گل شب بوی کشور .

ایشان در بخشی از سخنان خود افزود: با تلاش مجموعه سازمان جهاد کشاورزی و همت و تلاش خستگی ناپذیر کشاورزان در سال جاری شاهد تولید 500هزار تن غلات در استان  و در کشور بر اساس فرمایش وزیر محترم جهاد کشاورزی شاهد خرید مازاد بر مصرف کشاورزان به میزان 11 میلیون تن در کشور و رسیدن به خودکفایی خواهیم شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان در ادامه افزود :وزارت جهاد کشاورزی در سال جاری با رشد 5درصد موفقترین دستگاه در اجرای برنامه های اقتصادمقاومتی معرفی شده است و استان اصفهان نیز در اجرای برنامه ها از استان های پیشرو در تحقق اقتصاد مقاوتی است.

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
 
  نظرسنجي
نظر شما درباره پرتال سازمان جهاد کشاورزی چیست؟

 

تعداد جوابها : 62141

عالی : 91%
خوب : 4%
متوسط : 1%
ضعیف : 5%

  ارسال  
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 265
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 265

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 32641118
Visitors بازديد هاي امروز: 3502
Visitors بازديد هاي ديروز: 10791

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/10 پرتال سازمان جهاد كشاورزي استان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا