ورود |  عضويت|  EN
جمعه 31 فروردین ماه 1403
 
شرح خبر
1394/06/08

تدوین برنامه جامع چهارساله برای کشاورزی استان


با همت اعضای سازمان و بررسی بسیاری از موضوعات حوزه وسیع کشاورزی برنامه راهبری 4 ساله تدوین کرده‌ایم و با مشخص شدن آمارهای دقیق سال 93 به لطف خدا موفق به تحقق 98% از اهداف ترسیم شده، گشته‌ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان ، احمد صفی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان عنوان کرد: تعداد پروژه‌های افتتاح شده تا خرداد امسال و در هفته جهاد کشاورزی 202 پروژه بود که با 173 طرحی که در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند به 375 پروژه می‌رسد و این در حالی است که مبلغ سرمایه‌گذاری آنها یک هزار و 126 میلیارد ریال می‌باشد.

وی تاکید کرد: اگر به گذشته برگردیم در بخش کشاورزی عمدتا منابع دولتی صرف و سرمایه‌گذاری‌ها توسط دولت مدیریت شده است اما در این سال‌ها همه کاهش سهم دولت در سرمایه‌گذاری‌ها توسط بخش خصوصی پر شده است به گونه‌ای که سهم دولت در پروژه‌های فعلی 25%، تسهیلات دریافتی توسط بخش خصوصی 23% و آورده‌های شخصی 52% بوده است.

صفی ادامه داد: در سه ماه اخیر سرمایه‌گذاری 488 میلیارد ریالی در بخش کشاورزی انجام گرفته که بر اساس اولویت به ترتیب در مباحث دام و طیور، طرح‌های زیر بنایی و تولید گیاهی و گلخانه‌ای می‌باشد.

وی از افتتاح 12 طرح شاخص با سرمایه‌گذاری بیش از  8 میلیارد ریالی خبر داد و گفت: کاشان رتبه نخست میزان سرمایه‌گذاری در دو ماه اخیر را کسب کرده  وبعد از آن اصفهان قرار دارد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان عنوان کرد: با همت اعضای سازمان و بررسی بسیاری از موضوعات حوزه وسیع کشاورزی برنامه راهبری 4 ساله تدوین کرده‌ایم و با مشخص شدن آمارهای دقیق سال 93 به لطف خدا موفق به تحقق 98% از اهداف ترسیم شده، گشته‌ایم.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
 
  نظرسنجي
نظر شما درباره پرتال سازمان جهاد کشاورزی چیست؟

 

تعداد جوابها : 62163

عالی : 91%
خوب : 4%
متوسط : 1%
ضعیف : 5%

  ارسال  
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 224
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 224

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 32804852
Visitors بازديد هاي امروز: 6188
Visitors بازديد هاي ديروز: 9491

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/31 پرتال سازمان جهاد كشاورزي استان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا