ورود |  عضويت|  EN
پنج شنبه 09 فروردین ماه 1403
 
شرح خبر
1394/05/10

فرصت داشتن برند تخم مرغ شناسنامه دار استان اصفهان


استان اصفهان در سال گذشته  92 هزارتن تخم مرغ در 165 واحد تولید شده و ظرفیت 9 میلیون قطعه مرغ تخم گذار در استان وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان ، همایش زنجیره تولیدات مرغ تخم گذار و مادر با حضور معاون بهبود تولیدات دامی سازمان ، دبیرکل انجمن صنفی مرغ تخم گذار کشور و تشکل های تولیدکنندگان مرغ تخم گذار استان اصفهان در محل تالار فرهنگی سنبله سازمان جهادکشاورزی برگزار شد .

در این همایش آقای مهندس امیر حسین افیونی با اشاره به اهمیت توجه به زنجیره های تولیدات دامی گفت : زنجیره تولید مرغ تخم گذار و مادر شایسته است منسجم تر تولیدات  خود را در سطح استان ،کشور و جهت صادرات عرضه نمایند و با توجه به اینکه 10 درصد تخم مرغ کشور در استان اصفهان تولید می شود داشتن برند تخم مرغ شناسنامه دار استان اصفهان یک فرصت دست یافتنی است که با همت همه تولیدکنندگان این بخش محقق خواهد شد .

در ادامه آقای مهندس افضل مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی مرغ تخم گذار و مادر استان هدف این همایش را تبین نقش و جایگاه اتحادیه و تشکل  های تعاونی کشاورزی  در انسجام و بهبود شرایط تولید ، بررسی ظرفیت های موجود و آخرین آمار و اطلاعات بخش در سطوح جهانی ، ملی و استانی ، دسته بندی مشکلات تولیدکنندگان ، چالشها و فرصت های فراوری بخش ، راهکار برون رفت از بحران و ایجاد ثبات دانست و برضرورت و اهمیت تشکیل زنجیره های تولید تاکید نمود.

شایان ذکر است در سطح استان اصفهان در سال گذشته  92 هزارتن تخم مرغ در 165 واحد تولید شده و ظرفیت 9 میلیون قطعه مرغ تخم گذار در استان وجود دارد.

در این هماش آقای دکتر طلاکش دبیر کانون سراسری انجمن صنفی مرغ تخمگذارکشورو دکتر امینی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان  در خصوص اهمیت زنجیره تولیدات دامی توضیحات خود را بصورت سخنرانی ارایه نمودند.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
 
  نظرسنجي
نظر شما درباره پرتال سازمان جهاد کشاورزی چیست؟

 

تعداد جوابها : 62141

عالی : 91%
خوب : 4%
متوسط : 1%
ضعیف : 5%

  ارسال  
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 215
Members اعضاء: 1
مجموع كاربران مجموع: 216

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 32636066
Visitors بازديد هاي امروز: 9241
Visitors بازديد هاي ديروز: 8862

فعال در اين زمان كاربران فعال:
01: 1262658357
Copyright (c) 1403/01/09 پرتال سازمان جهاد كشاورزي استان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا