ورود |  عضويت|  EN
چهارشنبه 05 اردیبهشت ماه 1403
 

آخرین بروز رسانی 1398/02/15

Module Border Module Border
  شرح وظایف مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات 

 

مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین بازرسی: بازرسی یک نقطه ای است که همه مدیران کشور ، در سطوح مختلف باید وجود آن را مغتنم بشمارندچون ابزار حسن مدیریت است .چون مدیران دلسوز  و دارای هدف  ، از اینکه چشم ها و گوش هایی در دستگاه او با هوشیاری کامل به کارشان نظارت می کنند و نقاط را می بینند و منعکس می کنند استقبال می کنند.

 

شرح وظایف مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

 

الف) بازرسی

1)  تهیه و تنظیم برنامههای بازرسی دوره‌ای و یا موردی از واحدهای شهرستانی و استانی برای مطابقت عملکرد و فعالیت‌های واحد مورد ارزیابی با قوانین و مقررات مربوطه ، اهداف ، برنامهها و دستورالعمل های اجرایی

2)   بازرسی از عملکرد مدیران و کارکنان و نظم سیستم اداری

3)  تهیه گزارشات بازرسی در فواصل ماهانه ، شش ماهه و سالانه برای اطلاع ریاست سازمان جهادکشاورزی از عملکرد واحدهای زیر مجموعه

4)   همکاری با سازمان بازرسی کل کشور شعبه اصفهان

5)   کشف مفاسد اداری از طریق بازرسیهای آشکار و پنهان و ارائه گزارشات لازم به رئیس سازمان

6)   انجام بازرسی موردی حسب دستور از مقامات مافوق از مجموعه سازمان و ادارات تابعه

 

ب) ارزیابی عملکرد

1)  همکاری در تهیه و تدوین معیارها و شاخصهای عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان و ادارات وابسته

2)   اجرای دستورالعمل‌های ارزیابی عملکرد و تکمیل فرمهای مربوط به انضمام مستندات آنو جمع بندی فرم های تکمیلشده و تحلیل آن

3)   همکاری با کمیسیون تحول اداری سازمان جهت خود ارزیابی سازمان

4)   ارزیابی عملکرد سازمان جهادکشاورزی ، ادارت کل ، مدیریت‌ها و شرکت‌های دولتی وابسته به وزارت جهادکشاورزی در استان اصفهان

5)   نظارت بر اجرای برنامه‌ها ، طرح‌ها و پروژه‌های سازمان جهادکشاورزی و ادارت وابسته

6)   انجام سایر اموری که در چارچوب برنامه های ارزیابی عملکرد سازمان از طرف وزارت جهادکشاورزی و استانداری ارجاع می‌گردد

7)   تهیه گزارشات تحلیلی از موضوعات ویژه و ارائه به ریاست سازمان جهادکشاورزی

 

ج) پاسخگوئی به شکایات

1)   دریافت شکایات حضوری ، مکتوب و تلفنی و.....مردم از واحدها و کارکنان دستگاه و طبقه بندی شکایات از حیث  اهمیت موضوع

2)   بررسی و تحقیق پیرامون صحت موضوع شکایت و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگوئی به شاکی

3)   پاسخگویی به شکایات، درخواست‌ها و مکاتبات مردمی که از نهاد ریاست جمهوری، وزارت جهادکشاورزی و استانداری دریافت شده است همچنین ارسال پاسخ به شاکیان و رونوشت آن به مراجع پیگیر

4)   جمع بندی شکایات در مقاطع شش ماههو تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به ریاست سازمان جهادکشاورزی

5)   همکاری با سیستم سامد و پاسخگویی به شکایات در قالب آن سیستم

6)   سنجش میزان رضایت مردم از واحدهای مختلف و نحوه برخورد مدیران و کارکنان با ارباب رجوع

7)  اعلام نظر در مورد میزان رضایت مردم از عملکرد کارکنان و مدیران به مدیریت امور اداری برای اعمال در وضعیت و مزایای استخدامی آنها در چارچوب قوانین و مقررات ذیربط

 

ه) سایر وظایف

1) دبیر خانه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم

2) مسئول و دبیر خانه حقوق شهروندی

3) دبیرخانه مدیریت عملکرد

4) آموزش و توانمندسازی مستمر بازرسان و کارشناسان ارزیاب با همکاری واحد آموزش

Module Border Module Border
 
  نظرسنجي
نظر شما درباره پرتال سازمان جهاد کشاورزی چیست؟

 

تعداد جوابها : 62723

عالی : 90%
خوب : 4%
متوسط : 1%
ضعیف : 5%

  ارسال  
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 372
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 372

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 32864645
Visitors بازديد هاي امروز: 5124
Visitors بازديد هاي ديروز: 7537

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/05 پرتال سازمان جهاد كشاورزي استان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا