ورود |  عضويت|  EN
شنبه 01 اردیبهشت ماه 1403
 
Module Border Module Border
  شاخص پنجم 

 

4- محور توسعه دولت الکترو نیک (185  امتیاز)

 

 

شاخص پنجم

ورود اطلاعات و خدمات دستگاه به پور تال مردم

75  امتیاز

جمع امتیاز نهائی

 

ورود اطلاعات و خدمات دستگاه به پورتال مردم

www.iranmardom.ir

مطابق بخشنامه شماره 88882/100تاریخ 4/7/86 چند خدمت از خدمات دستگاه به صورت کامل و شفاف در پورتال مردم ثبت شده است؟(تعداد کل اطلاعات خدمات و تعداد اطلاعات ثبت شده در جدول زیر درج شود)

بلی

 

75

75

 

طی نامه شماره 100/25273مورخ 21/10/1388 درخواست کد کاربری و کلمه عبور از امور توسعه دولت الکترونیک معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری شده است که با دریافت کد و کلمه عبوراز مرکز یاد شده ، امور فناوری سازمان مشغول ایجاد شرح روند ، گردش کار و فرآیندهای سازمان بر روی پرتال مردم بصورت الکترو نیکی می باشد و تاکنون سه روند سازمان در پرتال مردم ایجاد شده است و ظرف روزهای آینده بقیه روند های سازمان نصب و ایجاد خواهد شد در ضمن بیش از تعداد30روندهای سازمان بر روی پرتال  استانداری اصفهان قرار دارد که از طریق لینک مربوطه به پرتال مردم نیز قابل دسترسی می باشد.

 

 

اطلاعات بر روی پرتال مردم

قسمت1

قسمت2

 

نتیجه اجرای شاخص :

جدول اطلاعات خدمات ثبت شده در پرتال مردم

ردیف

 

 

وضعیت ارائه خدمت در پرتال

ثبت روش و مراحل انجام کار

ارائه فرمهای مورد نیاز در پرتال

قابلیت تکمیل و ارسال مدارک

ارائه به صورت کاملاً الکترونیکی

3

3

3

3

 

تحليل عملکرد محور:

ارزيابي عملكرد

نقاط قوت :

اصلاح الگوی مصرف بخصوص در زمينه كاغذ

كم نمودن بوروكراسی و سرعت بيشتر در پاسخگوئي به ارباب رجوع

استفاده بهينه از وقت

عدم امكان حذف سابقه و يا مفقود شدن نامه

عدم نياز به حضور فيزيكی ارباب رجوع جهت پيگيری نامه

 

 

نقاط ضعف:

خطر جعل امضاء الكترونيك و سوء استفاده از نامه الكترونيكی

نداشتن اطلاعات كامپيوتری كافی از طرف ارباب رجوع جهت استفاده از خدمات الكترونيك

عدم امكان مراجعه به اطلاعات در صورت قطع برق و يا قطع ارتباط اينترنتی

عدم اطلاع رسانی در مورد قابليت ها و در نتيجه تنظيم توقعات ارباب رجوع

عدم دسترسي ارباب رجوع به امكانات اينترنت جهت استفاده از خدمات الكترونيك

اقدام های لازم برای بهبود عملکرد:

ايجاد اينترانت و زارتخانه ای جهت ارتباط سريعتر ، ساده تر و با ايمني بيشتر

رعايت پروتكل استاندارد بين نرم افزارهای مختلف اتوماسيون جهت ارتباط ساده تر سازمان ها

اجبار در استفاده از نرم افزار تحت وب جهت برطرف نمودن محدوديت مكانی

ابلاغ دستورالعمل مشترك و واحد از مقام بالاي كشوري مانند وزارت كشور براي رعايت استانداردهاي مكانيزه نمودن و اتوماسيون واقعي شدن و در حد مكاتبات متوقف نشدن

آشنائي مخاطبين هر سازمان با خدمات الكترونيك

بالا بردن سرعت اينترنت

در صورت امكان كاربران تعريف شده در زمينه پرتال سازمان در منازل خود در خارج از وقت اداري حهت رفع امورات اداري  بتوانند از امكانات اينترنتي سازمان استفاده كنند

 

Module Border Module Border
 
  نظرسنجي
نظر شما درباره پرتال سازمان جهاد کشاورزی چیست؟

 

تعداد جوابها : 62164

عالی : 91%
خوب : 4%
متوسط : 1%
ضعیف : 5%

  ارسال  
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 302
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 302

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 32806857
Visitors بازديد هاي امروز: 770
Visitors بازديد هاي ديروز: 7423

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/01 پرتال سازمان جهاد كشاورزي استان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا