ورود |  عضويت|  EN
جمعه 10 فروردین ماه 1403
 
شرح خبر
1395/02/30

کسب رتبه برتربازدهمین جشنواره انجمن فرهنگی روابط عمومی استان


روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی ؛رتبه  برتریازدهمین جشنواره انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان را  کسب نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهاد کشاورزی اصفهان( پاج )، روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان در بخش تبلیغات و انتشارات رتبه برتررا در یازدهمین جشنواره انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان به خود اختصاص داد.

این جشنواره از سوی انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان، با سنجش عملکرد و آثار روابط عمومی ها در محورها و موضوعات مختلف در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

بر اساس همین گزارش اداره روابط عمومی در سه محور تبلیغات و انتشارات و پژوهش سنجش افکار ، مراسم ها ومناسبت ها با ارایه آثار خود  شرکت نمود و از طرف هیات داوران پس از  ارزیابی و امتیاز دهی  پس از تقدیر از آثار دوبخش در بخش تبلیغات و انتشارت رتبه برتر را کسب نمود .

در بخش انتشارات خبر نامه برکت ،ویژه نامه فجر تا فجر پوستر های دهه مبارک فجر ،هفته دولت و هفته جهاد کشاورزی استان و در بخش افکار سنجی پروژه های سنجش افکار و پژوهش های انجام شده و همچنین در امور مناسب ها و مراسم برگزاری مراسم هفته جهاد کشاورزی ،تجلیل از نمونه های جهاد کشاورزی ،اطلاعیه ها و ... و در ارتباط با رسانه ها اخبار و اطلاعیه ها و      گزارشهای خبری و ... ارایه شد.

به گزارش ایرنا؛ انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان فعالیت خود را از سال 1376 آغاز کرد. این انجمن هم اکنون بیش از 200 عضو حقیقی از مدیران و کارشناسان حوزه های مرتبط با روابط عمومی و رسانه دارد. برگزاری بیش از 70 گردهمایی روابط عمومی در استان و دوره های آموزشی در شهرهای مختلف و همچنین برپایی جشنواره برترین روابط عمومی ها و نمایشگاه روابط عمومی از دیگر فعالیت های این انجمن در سال های اخیر محسوب می شود.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
 
  نظرسنجي
نظر شما درباره پرتال سازمان جهاد کشاورزی چیست؟

 

تعداد جوابها : 62141

عالی : 91%
خوب : 4%
متوسط : 1%
ضعیف : 5%

  ارسال  
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 219
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 219

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 32640186
Visitors بازديد هاي امروز: 2570
Visitors بازديد هاي ديروز: 10791

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/10 پرتال سازمان جهاد كشاورزي استان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا