ورود |  عضويت|  EN
چهارشنبه 29 فروردین ماه 1403
 
شرح خبر
1395/02/06

تجلیل از بازنشستگان سازمان جهادکشاورزی


 در این آیین از 113 همکار بازنشسته  سال های 93 و 94  با اهدای لوح تقدیر از سوی رییس سازمان  تجلیل و به چهار خانواده ی  بازنشسته ی مرحوم  این جمع ضمن تکریم خدمات این عزیزان  ، تسلیت گفته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان ، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان ، رئیس و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان ؛ آئین تجلیل بازنشستگان سالهای 93و94 در سالن مرکز آموزش صارمیه برگزار شد .

در این آئین آقای سیستانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ،ضمن برشمردن اهمیت نیروی انسانی ضرورت توجه به بازنشستگان بویژه در سازمان جهادکشاورزی  که حاصل ادغام جهادسازندگی و کشاورزی است،  گفت : خدمت صادقانه بازنشستگان در سه دهه از بهترین زمان عمرخود در ارائه خدمت به بخش کشاورزی برهمگان روشن است و تاثیر فعالیت های این عزیزان در جا جای استان اصفهان بصورت موفق بارز است .

وی در ادامه افزود : باید ارتباط بازنشستگان با سازمان و بالطبع دولت بیشتر و فاصله بین این ارتباط با حضور فعال این عزیزان در ارایه پیشنهادات حاصل از تجربه ، کاهش یابد .

وی همچنین گفت :همکاران دولت در دوران  بازنشستگی ، فرصت مطالعه بیشتر و ارائه خدمات در سنگرو جایگاه دیگر را پیدا می کند که توجه به این امر رشد علمی و فکری انسان وتوسعه جامعه را به دنبال خواهد داشت .

ایشان در ادامه با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نیز افزود: دولت به اقتصاد مقاومتی نگاه جدی دارد و برنامه های مفصلی را در این راستا  در همه بخش ها بویژه در بخش کشاورزی برای ایجاد تولید و اشتغال دنیال خواهیم نمود .

در ادامه آقای مهندس قدرت اله قاسمی رئیس سازمان گفت : بازنشستگی دوران جدیدی را برای کارکنان نمایش می دهد که می تواند منشاء تولید ، توسعه و نوآوری فردی را به دنبال داشته باشد .

ایشان در ادامه افزود : بازنشستگان با توجه به فضای موجود فرهنگی سازمان می تواند در مجامع که توسط کانون بازنشستگان شکل می گیرد شرکت نموده و ضمن حفظ سلامت در اماکن رفاهی ، ورزشی نسبت به ایجاد روحیه نشاط و نوآوری و حتی خلق خلاقیت های نو در زندگی ، وارد مرحله جدیدی شوند .

در این نشست حاج آقاکوچک زاده با اشاره به احادیث و روایات نسبت به بازنشستگی گفت : در اسلام بازنشسته نداریم و هرمسلمان باید بلافاصله بعد از تغییر رویه شغل به امور دیگری که مورد نیاز جامعه و سلامت فرد را به همراه دارد بپردازد .

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
 
  نظرسنجي
نظر شما درباره پرتال سازمان جهاد کشاورزی چیست؟

 

تعداد جوابها : 62160

عالی : 91%
خوب : 4%
متوسط : 1%
ضعیف : 5%

  ارسال  
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 224
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 224

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 32781229
Visitors بازديد هاي امروز: 55
Visitors بازديد هاي ديروز: 8243

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/29 پرتال سازمان جهاد كشاورزي استان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا